June 20, 2012

Il Volo - 'O Sole Mio

Che bella cosa na jurnata'e'sole  
N'aria serena doppo na tempesta  
Pe'll'aria fresca pare gia' na festa  
Che bella cosa na jurnata'e sole
 
Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'  

'O sole mio sta nfronte a te  
'O sole o sole mio 
Sta nfronte a te sta nfronte a te
 
Luceno'e llastre d'a fenesta toia  

'Na lavannara canta e se ne vanta 
E pe'tramente torce, spanne e canta 
Luceno'e llastre d'a fenesta toia
 
Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne'  

'O sole mio sta nfronte a te 
'O sole o sole mio 
Sta nfronte a te sta nfronte a te
 
Quanno fa notte e'sole se ne scenne 

Me vene quase'na malincunia  
Soto a fenesta toi restarria  
Quando fa notte e'o sole se ne scenne
 
Ma n'atu sole cchiu' bello, oi ne' 

'O sole mio sta nfronte a te 
'O sole o sole mio 
Sta nfronte a te sta nfronte

No comments:

Post a Comment